Tuesday 22 November 2011

Cara Dapatkan File Yang Diingini Dengan Mudah

| |

Assalamualaikum. Pernahkah anda mencari file yang anda ingini, namun gagal mendapatkannya kerana hal-hal seperti link untuk download dah tak berfungsi, file dah dipadam, dan macam-macam lagi. Tentu sahaja pernah bukan?
Disini, saya akan menunjukkan bagaimana untuk mendapatkan file yang anda ingini dari dalam site dengan cara yang mudah dan berkesan. Bukan sahaja berkesan, malah mungkin sekali 100% berkesan!.

Baiklah, kita teruskan. File-file yang saya maksudkan itu adalah file-file yang telah diuploadkan ke dalam P2P server. Contohnya MediaFire.com, MegaUpload.com, dan macam-macam lagi. Sebagai contoh, saya ingin mencari Crack file bagi perisian Adobe Photoshop CS5, dan mencari file itu tidak lagi menjadi masalah.

Diingatkan sekali lagi, saya mencari Crack bagi perisian Adobe Photoshop CS5. Apa yang anda harus buat adalah hanya tambahkan perkataan "site:mediafire.com" di belakang atau di hadapan search key anda.

Contoh :


1. Buka laman sesawang Google

2. Dikotak Search taip:
"adobe photoshop cs5 crack site:mediafire.com
atau
"site:mediafire.com adobe photoshop cs5 crack"
 
Setelah anda menekan butang Enter (Google Search), maka akan terkeluarlah segala macam file yang berkaitan dengan apa yang anda Search. Sebenarnya cara ini lebih memudahkan anda untuk mencari file yang diingini dari site yang anda masukkan.

P/s: Semoga dengan perkongsian ini dapat membantu anda yanjg dalam kesulitan.
Suka artikel ini?

Hantar Komen Anda!

Syukur Alhamdulillah, berhasil jugak menyelesaikan artikel yang bertajuk Cara Dapatkan File Yang Diingini Dengan Mudah. Semoga bermanfaat untuk sahabat blogger semua. Jadilah Yang Pertama Komen Artikel Ini !
Nota:
1. Untuk menambah Kod HTML dalam komen anda, sila menggunakan HTML Encoder ini.
2. Tolong jangan SPAM , SPAM akan dipadam serta-merta oleh saya.

Klik la kat bawah ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Liked Us ?